Jumaat, 28 Januari 2011

Raya Cina sinonim dengan Limau. Mesti punya



Hari dapat limau 6 kotak. wah mewah ko!
Maklomlah company komunis! mesti dapat limau punyalah.
Jadi aku, bertungkus lumus bawa 6 kotak tu ke workstation. guna troli


Aku memang suka limau. semua jenis limau febret. masa peknen dulu gigih aku makan limau tiap2 hari. walau masam pun aku bedal jugak. kata orang makan limau banyak2 boleh dapat anak putih.
ye ke?? sekarang aku macam dah tak percaya dengan fakta tu. sebab.. tengoklah hasilnya......

*

*



*



*

 taklah putih mana pun!
marah tau.

Nasiblah makin Amber besar makin nampak cerah sikit.
hah macam ni kn..
 *

*



*


*

Terubat sikit hati mak nak....
boleh up tinggi sikit nih...hehehe.....^____^'


Jadi, aku macam geram je dengan limau ni sebenarnya. Tapi, aku lebih bersyukurlah sebab anak aku lahir sihat walafiat. Dan dia kena kuning tahap yang minima...:) sebab limau ke ek?

Baru malam tadi hubby sibuk2 tanya dah dapat limau ke belum? sibuk je dia tulah. maklomlah dia dapat limau sekotak gred A lagi ko.  siap hamper bagai. lepas tu sorok2 simpan dalam bilik takmo bagi aku! kedekutnyeeeeee! 
Takpe, tunggulah aku dapat limau company tayang sama kau!
~Oh, Tapi, geramnya kat sini. 6 kotak limau tu bukannya saya punya sorang. Kena bagi2 lagi dengan budak department saya yang maha ramai tu. Total dapat sorang 6 biji jek!
dahlah cinonet jek. kedekot tul arrr....


Dasarr komunis!!!! 



p/s : Argh... diam2 takmo bagitau hubby dapat limau 6 biji. pecah perut dia gelakkan aku je.
p/ss : sumpah, tengok pic Amber rindunya!!! 

2 ulasan:

Cik Puan ZuGhai | MaMa Amani berkata...

haha gile kedekut.. bagila sekotak sorang ek..

comel sgt gamba amber pakai bunga tu... ayu jekkk

mommyAmberena berkata...

Hahaha.... nak wat cmne zu, takde ong kat sini. hehehe
6 pun 6 lah...