Rabu, 26 Januari 2011

contest baby muka blur

Jom join GA..
boleh klik banner atau link cikwhite


Syarat2 yg dikehendaki adalah..............


1) menjadi followers blog ini

Sudah... follower yang ke  100!


2) letak banner aka gambar aqil di side bar blog anda

Sudah!


3) juga letakkan banner ini dalam entry khas untuk contest ini

Sedia!

4) gambar anak anda mestilah 'dgn muka ala2 blurrr gitu'

Ohw... yang ini mesti!

Saya pertaruhkan gambar ini..
baru jumpa gambar Amber paling seksi blurr.

^




^




^








5)buat satu entry khas untuk contest ini haruslah disertakan dengan pic anak anda, nama anak, tarikh lahir anak, nama ibu dan jugak ayat2 power yg bersamaan dgn mimik muka tersebut...




NAMA ANAK :  Qaseh Nur Amberena Muhd Nazri

TARIKH LAHIR ANAK : 26 July 2010
NAMA IBU : Siti Noraszliza@eiza


AYAT POWER :  Cukup blurr tak auntie white....? pilihlah saya jadi pemenang. nak bagi hadiah kat mommy ni... ^_^'



6) contest ini terbuka untuk bayi yang berumur 1 hari sehingga 4 tahun
Lepas . Amber saya baru 5 bulan lebih.

7) tarikh tutup adalah pada 25 Jan 2011 


8) linkkan entry anda ke bahagian komen (blog ini) untuk memudahkan saya menyemak penyertaan.
pun sudah!


9) gambar anak sendiri yer..( taknak gambar anak orang )
Yup. memang anak saya.





11) tag kepada kawan2 anda seramai 5 org shj ok
  1.  n u r u l  F a r h a n a
  2. F i d a G h a z i
  3. Z u h a i r a h
Semua- semualah yang mommys yang baca.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

elehhlehh comel.. ni mesti ne paksa bergmbr..hehe