Khamis, 6 Januari 2011

Ganjaran habis sekelip mata..

Sape kata time dapat gaji tu kaya?

Time aku gaji, tersenyumlah si I am Bee tu, mr Tiger pun sama. Sukalah dia nak telan duit aku. 3/4 dari gaji semuanya standby untuk si pemiutang sekalian. Jadi yang tinggal belen tu lah untuk aku. seciput tu? mana boleh buat aku senyum sampai hujung bulan?

Lepas tolak dengan bahagian aku berbelanja untuk Amber. Lagilah buat aku tarik muncung.
aish dengan anak mana boleh tak ikhlas.


Ops. Alhamdulillah..
syukur sebab aku belum sempat kebulur. Gaji dah keluar..
Alhamdulillah..
sebab aku tak pernah rasa tahap maksima takde duit. gaji dah keluar.


Lepas settlekan semua. Kemudian bila tengok semula wallet.. Tinggal cik merah je... yang hijau tua tinggal selai je. Nak shopping amende je cmni.

Tapi.......




Alhamdulillah..
Bulan ni, BONUS datang menyembah..
Alhamdulillah...


Bye..



Tiada ulasan: