Selasa, 6 Julai 2010

Dah makin dekat EDD!!

Makin dekat rasa makin berdebar plak, but i cant wait to see the little one in my tummy!! sungguh. rindunyer nk belai2 & dukung dia. makin terasa plak sekarang dia betul2 memberat, means kalau jalan kejap pun dah rasa mengah & tak larat. macam bawak beban cuma bezanya yg ne tak nampak. huhuhu....


Ohw ya, kaki saya cramp!! sakitnya ya amat.. jalan pun tak stabil. kena slow2. kali ne betul2 nampak sarat sangat saya ne. haih.. Ok, masalah kaki cramp sebenarnya tak tahu nak buat cmner, bfr kena kat bahagian lutut. tapi lepas tu ok dah. kali ne dia suka hati cramp kat bahagia pangkal peha1 dekat ngn bawah perot. mana berani nak wat ape2. nak urut pun mcm was2 jer. hubby tolong tuamkan dengan air hangat kat bahagian tu, tu pun tak berani nak lelama. tapi mcm tak berkesan pun. Adoi.. sedihnyer..
Abah sampai bising tak bagi saya masuk kerja lagi, yelah mungkin dia kesian tgk saya yg jalan pun senget benget dengan perut membulat ne lagi. ohw~
kalau ikutkan hati, saya memang nak bercuti2 malaysia awl. tapi, bila tgok EDD masih jauh lagi, terasa syglah plk. yelah at least selagi boleh berjalan saya rasa ok lah. Gaji bulan ne buleh budget beli baju kebaya nyonya untuk raya nanti.. awww.... hehehee


Dan sekarang waktu tido malam adlah sangat tak selesa, sebabnya tak pernahlah dalam semalam saya nyenyak sampai ke pagi. mesti ada terbangun sekali dua. nak kencinglah, nak minumlah.. panaslah... oh~ adakah itu petanda bermulanya saya perlu korbankan kesedapan tido malam saya selama ini???? ohhh~~


Perut mengeras pun semakin kerap, sekali dia datang buat saya betul2 insaf!
belum lagi rasa contraction ko~~~


p/s: Ohw nama baby belom pilih lagi, mcm blur plk nak bagi nama ape. hope dapat ilham & dapat cari nama baby yang cantiklah.

Tiada ulasan: