Selasa, 1 Mac 2011

Contest Nama Baby Saya (sticy mod, entry baru di bawah)

Kali ni nak join GA dari IDMA TEXTILE pulak.





Nama beliau adalah jeng..jeng..

Qaseh Nur Amberena

Qaseh is bagi aku cinta
 Nur adalah Cahaya
Amberena pulak adalah permata ungu- Amber dan, tambahkan rena kat belakang.
So, permata ungu bercahaya yang saya cinta. Dan semoga beliau akan sentiasa melimpahkan cahaya yang cantik untuk sekaliannya..

Kronologi dapat nama tu,
oklah, period daftar namakan 2 minggu, dalam masa tu memang tak tau lagi nak pilih nama apa. Sebab semua nama yang dipilih masa peknen boleh lupa erk. Jadi, try cari maksud Amber sebab suka dengan nama tu. kemudian bila dapat makna,  terpaut sudah. Act, ada beberapa nama, tapi macam dah biasa di guna pakai.  End up pilih nama ini.
Dan sekarang saya punya Amber sendiri.


 Nama itu adalah pilihan saya. Maklumlah anak pertama, kalau boleh tamak. semua saya punya. Jadi suami cuma dapat daftarkan sajalah & bintikan nama dia. ^__^


jom, kawan2 kita terjah ini contest.
TQ








2 ulasan:

Unknown berkata...

goodluck baby qaseh :) hehe. tengs follower ke 1oo :)

Tanpa Nama berkata...

comelnyer baby!!!