Jumaat, 8 Oktober 2010

wajah Suci Amberena

Hai baru sempat upload sedikit pic amber.hehehe
Sejak ada anak ne, memang tak sempat nak gagah snap gambar sana sini. pegi mana2 pun, walau tempat cantik pun. sume tu tak dapat nak tanding betapa meriah pic Amber kami snap. hehehehe..
Demand u Amber saya neh..

Tapi masalahnya bila dah terover2 snap pic  si kecik ne, malaslah pulah nak buat entry.. jadinya *membesarlah Amber dalam memory card nikon tanpa sempat di publish..haih.

seingat sayalah, start Amber lahir belum cukup hari dia dah merasa hidu asap ayam percik & ikan bakar kat bazar Ramadhan. Gagah betul mama ngn daddy dia bawak konon2 nak bagi tunjuk kat dia. Tapi dia relax jelah jalan tutup mata. mana taknya sedap tidur dalam dakapan ayannda terchinta. hehehe (sebenarnya si mak yang tak tahan asik mgadap dinding je berpantang kat umah)

 Alamak, tak cover pulak awk ne buat kembang2 idung!



 nasiblah kena dera, bibik adik saya tiupkan Amber yang kepanasan. Padahal Amber relax je, bibik mak usu yang lebih2.. bagus2.

Sepupu Amber yang sulong.
*dah WARNING awal2 jangan ngorat anak acik ea..

 oh...oh...


Ambik sekali dia posing.... tak boleh tahan!!


Oh... saya tak tau kali pertama dengan siapa Amber pandai senyum dan tawa. Tapi geram sangat bila dia tengah syok kikikiki ngn daddynya. then bila saya mencelah dan buat muka paling poyo.. dia buat muka relax jek!!!! oh.. anakku.

^

^
^

Ait, tetiba terupload pulak wajah suci  adekku yang bongsu. Masih single & available...:p
ceh perasan pulak dah...

P/s: matilah dia dapat tau saya promote jodoh untuk dia dalam neh..huuuuuuuuuuu............

Tiada ulasan: