Isnin, 22 November 2010

Rindunya pada dia.. kenapa berubah??

Aku rindukan hubby dalam versi dulu... .
Aku tak kisahlah sebenarnya. benda dah jadi kn. mana boleh di tahan-tahan. Yelah. kadang-kadang sedap jugaklah dengar bila makcik-makcik sekampung dengan mak-mak sedara aku puji. pandai jaga laki. berseri. aauw....

Bukanlah aku tak suka dia sekarang. tapi berubahnya melampau-lampau. Kang aku skip kang macam tak patut pulak. Yelah dah dia suka kan. 
tapi aku tetap sayang taw.




Boleh nampak lagi leher yang jinjang. ehem2

Dari dulu, aku rasa dia langsung xde potensi untuk jadi sihat sangat-sangat. sebab selalu jugaklah dia yang habiskan food aku kalau tak abis. biasanya kalau tak abis tu tak sedaplah bagi tekak aku. Tapi dia ok. semua bagi dia sedap.erm...


selalu jugaklah aku rasa dia ni hensem jugak. dari pandangan aku.
dulu...

Dan aku pulak memang azalinya tamak. keturunan aku taklah pulak. bab-bab makan je taw. tu pun dulu-dulu.
Kalau order tu, main sebut je. Tak perasan pun yang duduk table cuma berdua. tapi napsu Ya Allah.... 
tamak
Tapikan, walau macamana besar pun selera kami. Bnyak mana pun hubby makan. dia tetap macam tu. keding je.. perut tu alahai flat je...
pelik jugaklah. mana dia simpan nasik tu pegi????


 hah tengok tu gmbar candid ni. adalah rupa ye tak...

Tapi, aku pasti dia memang maintain je walau banyak mana pun dia makan. badan tak naik pun!

 Beromantika konon.



Kira kalau diri sebelah-sebelah. padanlah rasanya kn.
hah tengok tu pinggan pun dah bertingkat. belum lauk pauk lagi...


Aloloh... sweet. dulu selalu ambik gmbar candid cmne. suka


Tapi sekarang, apakah dah jadi? isk isk isk


^


^


^


^


^



^



^





^






^



NAH. ambik sekarang... anak ngn bapak same je... berketak-ketak.

Aku rindukan hubby dalam versi dulu..... Ramping.

Tiada ulasan: