Selasa, 23 November 2010

Chicken Drumstik Amberena eh....

Cuti Bezday Sultan. kemana saya sekeluarga?
oleh sebab malas nak masak tegahari, jadi keluar cari makan tengahari jam 4pm... hambik! 
mesti hubby kata " malas punya bini..." 
tapi bini langsung x dulik.



 Amber disaat2 sedang lena diulit mimpi jam 2 pm..


Saya rasa. saat si kecil tidur adalah moment yg paling indah sekali. Percayalah...
kerana saya betul-betul dah jatuh cinta dengan saat ni.



Syurga betul ada baby ni, geram rasa nak geget2 je jarinya yang cute itu.(ceh mcm dia sorang je ada anak)
Ohw hubby dah jadi jaga, saya dekat je dengan Amber dia dah warning'' hah.hah.. buat ape tu? jangan kacau Amber ea.." Dan sy jawab" eleh sukatilah saya yang beranakkn dia.. mengandungkan dia 9 bulan lagi..blablabla....."

Sempat lagi cari botol susu Amber brand purren harga RM9- BPA free...bagus!
Oh.. nak eksplain ke apa itu BPA free??
xyah kn.



Mana tak geram kalau tido dalam posisi menghairahkan begini. 
aik babap kang mak dia neh...


Ditambah dengan kerakusan sewaktu menikmati susu cap boo..... oh~~


Ohw nak bagtau, set grilled chesse chicken kt TCRS pon sedap gak...
not bad.lepas tu boleh redem tai pee 4 pcs..
pun habis gak kat situ... ish3 daddy Amber ni... 

hah tengok, kan dah kata Amber memang senang 
dijaga. kejap kt chicken rice shop pun blh beradu.. x payah stoller, x payah tilam... syok je dia tidur...
Dengan barut -tiada
dengan stokin-tiada
mujur pampers tau plak pakaikan.. alasan.

Boleh tak bawak duit ngam-ngam je,pastu time tu plak levis tengah sale 40%. Dan ATM serata Mall bagai menjerit-jerit" cucuklah aku. cucuklah aku..." boleh?

Sabar jelah aku!



Tiada ulasan: