Rabu, 16 Mei 2012

Kalau dah namanya Rezeki, bertahun pun tetap kita punya

Alhamdulillah....

Apa yang aku tunggu dari tahun lepas datang pada petang semalam. Aku rasa berkat dari kesabaran dan rasa yakin pasti aku dapat. Iya, bagi orang lain memanglah tak sebesar mana rezeki dapat menjawat jawatan dalam gomen. Tapi, bagi aku besar maknanya.  Terlalu...

Syukur Ya Allah, ketika aku berada pada saat genting dalam situasi pekerjaan, KAU simpan rezeki yang sangat-sangat aku harapkan dengan rapi, malah KAU kurniakan padaku dalam masa yang cantik sekali.

Dan, KAU telah aturkan kehidupanku dengan sangat-sangat cantik, walaupun banyak ujian yang KAU berikan  tapi KAU tetap berikan aku hikmah atas segala kejadian. Benar aku pernah merasa susah, tapi tak lupa KAU berikan aku rezeki yang terasa melimpah. Terima kasih ALLAH

Tiada ulasan: