Jumaat, 25 Jun 2010

Dinner Tech Dept 2010~~

Ok. Dinner ngn bebudak tech dept. Actually lepas pilih punya pilih n survey. Bos kitorang decide makan kat pizza jerk. oklah tu, walau dalam hati sebenarnya nak sangat kalau dinner ne dapat makn steak!! huhuhu~~ tapi mengenangkan yang saya ne memanglah tak kuasa nk g jejauh semata-untuk makan je. sy setuju je..hehehe


jom layankan pic

Kat luar restoran sebab nak tunggu lelain staff yang belom sampai lagi. kiranya saya time sampai oklah tak lewat sangat pon.



 Ok, ini speed. nama orang panggil dia. blue bukan main, nampak muka macam naif je taw~ tapi, gatal nauzubillah.. hahahaha pantang betul kalau buka citer pasal awek2 cun sket, kalau awek cantik meletop laaaagilah dia suka. Tapi dia okey.

Ok. fine. saya nampak sangat selebet kan. hahaha~~ sbb tu saya tak suka amik pic time preggy ne, ntahlah mcm takda nafsu je nak posing bagai. tengok tu nasib baik pic dari dada ke atas je nampak, kalau whole body, aiyoo buruk sangat taw.
Satu table ngn bos. jadinya banyak sangat food yang lebih tu kat meja kitorang, main amik2 je dari table yang xde orang makan. Sumpah terkejut tengok dia makan, banyak woo~~

time ni dah sudah makan ke belum? tapi yang pasti memang banyak lebih sebb tak semua tech datang malam tu. kami sukalah. sebab bahagian diorang boleh tapau bawa balik.hehehe~~

 grgrgr.. pic saya lagi. segan betul. ok depan sy erin. sebelah k.leha. tech dept cuma ada 3 org je ladies. 2 org married. teka siapa yg belum?? :p

belakang: lee. abas. speed. nassir
depan : khairul. hafiz. amar


Saiful. tengok sampai bertingkat kuali pizza tu dia hadap. saya makan satu slice je pun dah tak larat. sungguh.

 Alif & Salleh. 
kalian takkan sangka kalau tahu perangai sebenar mereka. poyo taw~ betul2!


Oklah. actually siang tu saya pg wedding cousin, n tau2 jelah bila pg majlis orang kawen yang banyak sangat makanan yang sedap2 ne. lagi2 pulak masa saya sampai, mak dah keepkan lauk2 pengantin untuk saya tau. malu ah~~~ so. apalagi allahumabariklana......lah... perut tengah kosong, sebab kat umah memang tak masak. jadinya nasi minyak minyak ngn lauk pengantinlah yang saya taram habis-habisan siang tu. ok. selesai. masuk umah pantin. duduk, tergoda plak dengan bubur kacang merah yang manis n sedap tu. makan semangkuk bertambah ok. perut dah full sangat neh.

tengok, sendat sangat dah baju tu. duduk pun tak boleh nak tegak lagi!!

Balik umah memang dah set dalam kepala, taknak makan lagi sebab malam ne ada dinner kn. tapi, bila nampak ada mee hoon goreng bungkusan kenduri saya amiklah sikit nak rasa. jahat betullah bila mee hoon tu sedap sangat!! tak dapat kawal napsu, habis satu polistrin tu. tapi dah budget dah perut still ok lagi. masih ada storage untuk malam. hahahaha~~

Hubby dah ingatkan banyak kali, jangan makan banyak sangat. dia sendiri naik risau tengok saya makan tak henti.

Malam tu, nasiblah saya cuma larat makan 1 slice pizza, air pun dah tak larat nak minum walau haus sangat! kebab pun makan yang sosej je tu. kentang goreng. tempura udang & sotong pun jamah skit2, deli wing makan 2pcs taw~~haha. ais krim dapat makan sampai habis. tapi saya nak lagi sebenarnya ais krim tu. memang ada lebih pon. nak buat macamana, nasiblah sy masih beringat, boleh jalan lagi tak aku ne.. nak bangun pun rasa mengah dan tak larat sangat.. aiskrim~~~ ahh 

selamat dah masuk mulut sape tah. 

p/s: walau sy rasa dapat makan sikit, tapi sy dapat tapau banyak. hehehe~~
p/ss: lain kali kena beringat, tak boleh nak hentak perot mcm ne lagi, samapaikan rasa mcm nak muntahkan separuh je isi perut tu. biar ringan sket. boleh cmtu??

Tiada ulasan: